kaffe, alsaplayer, wv, xawtv, vlan ..

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 5 Maj 2002, 22:36:41 CEST

On Sunday 05 May 2002 20:04, Tomasz Kłoczko wrote:
> się nie budują.
> Osoby które coś w tym ostanio robiły prosiłbym o zerknięcie na buildlogs.

Kaffe się buduje przy nestowym binutils, a przy tym z ra się nie buduje...
Mechanizm jest taki, że w momencie gdy zostanie wykryty ra-owy binutils
makefile.am (albo .in... nie pamiętam już :) w katalogu libltdl zostaje
zmodyfikowany na tą okoliczność i Makefile generowany z tego jest niepoprawny
(tzn. powinien mieć ustawione odwołanie do skryptu instalacyjnego jako
../mkinstalldirs a dostaje jako ./mkinstalldirs. Prawdę mówiąc jestem święcie
przekonany, że pomieszałem przyczynę ze skutkiem (no bo przecież wersja ld
nie może mieć wpływu na złe generowanie makefile'a), ale faktem jest, że jak
dasz nestowy binutils to się zbuduje. Bardzo chętnie bym zobaczył jak to się
naprawia bo dla mnie to są za wysokie progi (podobno jak gnomemm :).