kernel-sound-alsa i kernel-video-svgalib_helper

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 6 Maj 2002, 02:11:46 CEST

On 06 May 2002 01:00:35 +0200
Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> wrote:

> A spróbuj wejść do centrum sterowania gnome, tam gdzieś są ustawienia
> dotyczące mixera (nie pamiętam co ale coś z zapamiętywaniem?), wyłącz to,
> wyjdź, wejdź, włącz i powinno być ok (nie powinien już gadać o mikserze
> przy starcie). malekith to wynalazł... wygląda jakby w nowej wersji gdzie
> indziej zapisywał informację o ustawieniach ... no idea.

No ale jak już mówiłem gdzieś w którymś liście, gnome-media rel 4 chodzi bez
takich sztuczek :)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter