No to na nas zarabiają ;-)

Pon, 6 Maj 2002, 16:35:28 CEST

Tomek Orzechowski <orzech w pld.org.pl> writes:

> Kto jest autorem loga? Kto ma do niego prawa? Bo taka informacja nie
> tylko rybce111 ale i innym ludkom by się przydała. Najlepiej w
> widocznym, nieulotnym miejscu.
Loga są na licencji identycznej z Debian Official Use Logo License (główne,
duże logo pld) i Debian Open Use Logo License (pozostałe).

Mam gdzieś nawet maila na ten temat od kevina.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr