RFC(like): zarys propozycji nowych regół dawania RW do cvs

Pon, 6 Maj 2002, 16:37:18 CEST

On Mon, 6 May 2002, Blues wrote:

> On Mon, 6 May 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> [CIAAAAAACH]
>
> Takie jedno pytanie - kiedy "opieka" się będzie kończyła? Bo to jest
> drażliwa kwestia.
> I drugie - czy to nie spowoduje, że nowe osoby będą się czuły pod
> płaszczykiem, "opiekun" nie zauważy, i nabroją mocno?

Całe podejście w tym co przynajmniej stosowałem do tej pory miało
uwzględniać to ze kazdy z nas jest inny. Inna takzę moze być w zawiażku z
tym dpowidź na to pytanie do konkretnego momentu. Technicznie danie RW w
zasadzie całosć kończy. Niemnie wydaje mi się że taki kontakt pzrez pewien
czas nieformalnie powinien istnieć. Jak długo to jzu zależy od konkretnych
dwuch osób.

> Pomysł mi się przeciętnie podoba...

No to rozwiń tą myśl bo telepatą nie jestem.