Re: No to na nas zarabiają ;-)

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Pon, 6 Maj 2002, 18:05:17 CEST

On Mon, 6 May 2002, Michal Margula wrote:

> No to może kloczek powinien, albo autor logo (Kevin?)

Gwoli scislosci. Dwa lata temu bardzo wczesnym latem wymyslilam,
ze dobrze byloby, aby graficznym logiem PLD byl bocian
zamiast pingwina. Owego czasu na ircu w rozmowie z kloczkiem,
przedstawilam swoj pomysl i uzasadnilam, czemu bocian dla PLD
jest uber alles. Kloczkowi pomysl sie spodobal.

Ja wiem, ze kloczek pamieta o mnie (jak mnie kiedys zapewnial
telefonicznie), ale wolalabym, aby informacja o kolejnosci prac
"marketingowych" zwiazanych z logiem zostala wyprostowana i pojawila
sie explicite na oficjalnej stronie PLD, np. pod linkiem
http://www.pld.org.pl/about/logo/index.php.po, zamiast obecnego
bełkotliwego tekstu.

Pozdrawiam
AS