No to na nas zarabiają ;-)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 6 Maj 2002, 18:30:58 CEST

On Mon, 6 May 2002, Marcin Wojtczuk (FastViper) wrote:
> Ja znam sprawę i autora.. Mogę się zająć komunikacją.

No to zajmij :)

> Ale ździwko niezłe mam, bo nie wiedziałem, że 'litery PLD + bocian' to
> znak zastrzerzony.

Zastrzeżony czy nie zastrzeżony - grzeczność wymagałaby _poinformować_
przynajmniej. Gwarantuję, że nikt nie miałby nic przeciwko (dobrze mówię?
:) ), byłoby "błogosławieństwo, a nawet kilka osób dla siebie by kupiło
koszulki.
A tak? Dowiadujemy się jako ostatni... i w niemiły sposób...

> W każdym razie przed podjęciem jakichkolwiek działań
> proszę o komunikację ze mną/ze Zdzisławem w tej sprawie.

Nie wiem czy warto podejmować jakieś kroki...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...