Re: No to na nas zarabiają ;-)

Pon, 6 Maj 2002, 18:29:56 CEST

On Mon, 6 May 2002, nobody wrote:

> Gwoli scislosci. Dwa lata temu bardzo wczesnym latem wymyslilam,
> ze dobrze byloby, aby graficznym logiem PLD byl bocian
> zamiast pingwina. Owego czasu na ircu w rozmowie z kloczkiem,
> przedstawilam swoj pomysl i uzasadnilam, czemu bocian dla PLD
> jest uber alles. Kloczkowi pomysl sie spodobal.

.. a ja to dalej podałem chętnemu do wykonania loga :)

Tak to Agnieszka jest de facto pomysłodawcą motywu, a utotrem konkretnej
realziacji pomysłu jest kolejna osoba :)
Obie osoby IMHO mają w tym wkłąd na tyle dużyy że wypadałoby to formalnie
udokumentować :)

W wykorzystaniu logo jakie tu ma miejsce osobiście nie widzę nic złego.
Nalezałoby raczej podziękować za propagowanie tego co robimy. To że ktoś
na tym zarabia parę złotych nie uważam za nic złego. Takie wykorzystanie
logo raczej nie powinno łamać licencji na jakiej zostało to udostepnione
a i powinno także samemu PLD służyć dobrze (nie czytałem jeszcze tego
dokumetu). Jeżeli w tym wypadku byłyby jakieś przeciwskzania formalne
wynikające z teści licencji to byłoby troche żal że tak ma być to byłby mi
jednak żal że takie są konsekwencje treści licencji ..