RFC(like): zarys propozycji nowych regół dawania RW do cvs

Pon, 6 Maj 2002, 18:41:06 CEST

On Mon, 6 May 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> To ja pozwolę sobie podłączyć się.
>
> Pomysł ze znajomością któregoś z developerów nie podoba mi się.

Wczytaj się jeszcze raz w tto co napisałem.
Nigdzie nie ma tam o tym że zanim zaczniesz koggoś wprowadzać musisz tą
osobę znać :)

> Poprostu nie można przyjmować, że znamy wszystkich ludzi, którzy mają
> coś do zaoferowania.

Też tak twierdze i to tym bardziej że dotad nie to co ktoś deklarował nikt
nie sprawdzał. Dlatgfgo zresztą napisałem to co napisałem.

> Ja nie znam żadnej z osób, która ma R/W do CVS.

I nie musisz. Nigdzie w tym co napisałem nie ma takiego wymogu.

klczek