cross kompilacja

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 7 Maj 2002, 00:51:51 CEST

On Mon, May 06, 2002 at 02:40:14PM +0200, Rafal Cygnarowski wrote:
> Czy moglbym dostac przepis na kompilacje i linkowanie przy pomocy
> pldowskiego srodowiska mingw32? Wysypuje mi sie przy linkowaniu tak,
> jakby nie potrafil znalezc ZADNEJ funkcji w bibliotekach mingw32 :(
> (nawet jak mu sie poda pelne sciezki do bibliotek...)

Miało być na users, ale że na users nie jestem zapisany, to piszę tutaj.
Kiedyś używałem (trzeba było jakoś napisać projekt z "Programowania
w środowisku Win*") tego tak:

CC=i386-mingw32-gcc
CFLAGS=-Wall
RCC=i386-mingw32-windres
RCFLAGS=--include-dir /usr/i386-mingw32/include
OC=i386-mingw32-objcopy
LIBS=-luser32 -lgdi32 -lcomdlg32

%.o: %.c
        $(CC) $(CFLAGS) -c $< -o $@

%.oo: %.rc
        $(RCC) $(RCFLAGS) -i $< -o $@
[...]
p1.exe: $(OBJS)
        $(CC) $(CFLAGS) -o p1.exe $(OBJS) $(LIBS)

(.oo tylko dlatego, że plik .rc miał takie same basename jak .c)
No i uruchamianie pod WINE.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/