php-4.2.0-2

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 7 Maj 2002, 00:55:29 CEST

On Sun, May 05, 2002 at 07:11:09PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Nie buduje się (nest). Logi wiadomo gdzie.
>
> Dodam tylko, że wcześniej się budował.

Wyłączyłem budowanie pcntl - nie wiem dlaczego na nescie się nie
buduje, ale nieważne bo i tak nie działa[1] :>
(w %files i tak był zakomentowany)
Spróbuj teraz.

[1] no niby działa, ale przy kończeniu segfaultuje.
No i na razie nie ma mechanizmu do używania części modułów tylko
w php-cgi, a nie w webserverze.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/