RFC(like): zarys propozycji nowych regół dawania RW do cvs

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Wto, 7 Maj 2002, 13:55:48 CEST

On Mon, 6 May 2002, wrobell wrote:
> I jest to chyba najrozsądniejsze, sprawdzone w wielu innych projektach,
> rozwiązanie.

i będzie w drugą stronę. ludzie będą wysyłać patche, nikt nie będzie
miał ani czasu, ani ochoty na ich przejrzenie, a co dopiero dodanie
(sprawdzone w wielu innych projektach rozwiązanie). po jakimś czasie się
patchodawcy zniechęcą i zajmą czymś ciekawszym.

tak btw, to mnie do złożenia ,,wniosku o rw'' zmusili ci, którym ciągle
trułem o wprowadzanie poprawek. i nie było to złe wyjście. jeśli widzę,
że jest błąd, nie czekam tygodnia na poprawkę. jeśli czegoś brakuje, nie
czekam, aż ktoś ruszy tyłek.

pozdrawiam,
wojtek