czy komu¶ działa gnucash?

Wto, 7 Maj 2002, 18:02:35 CEST

Hubert depesz Lubaczewski <depesz w depesz.pl> writes:

> hej
> zainstalowałem apt-get'em gnucasha - wszystko o.k. nie wykrył błędów
> odpalam i:
kloczek nadal poprawia to co zepsuł przecież, daj mu czas
(tylko który to już miesi±c tego poprawiania?)

> $ gnucash
> ERROR: no such module (g-wrapped gw-runtime)
>
> nie wiem na ile jest to zwi±zane, ale:
> $ rpm -qa | grep g-wrap
> g-wrap-1.2.1-1
> g-wrap-devel-1.2.1-1
>
> czy kto¶ wie o co chodzi?
WeĽ g-wrap-1.1.10-1, guile-1.4-12 i powinno działać.
(gdzie¶ powinny w test lub okolicach leżeć)

--
Arkadiusz Mi¶kiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr