mozilla rc1 i okolice

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 7 Maj 2002, 19:18:09 CEST

On Tue, May 07, 2002 at 07:03:03PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Blues zagadnął mnie żeby przejść wreszcie na tą wersję bo szybsza i
> lepsza. Ja bym dodał na to ten trik z nielinkowaniem z libstdc++ i wbyłoby
> gucio. Przed takim ruchem w tej chwili powstrzymuje mnie tylk niepewność
> czy wszystkie inne aplikacje korzystajace z gecko i okolic są przygotwane
> na przestawienie na rc1 (galeone z tego co pamiętam jest).
>
> Czy wszystko jest tu gotowe ?
>
> Jeżeli tak to nic tylko przenieć rzeczy z branchy na HEAD i puścić do
> pieca.

Zbudowaiłem sobie mozilla-1.0.rc1-1...
Niby chodzi ładnie, ale...
Edit -> Find in This Page -> cokolwiek => Alert: The text you entered
was not found. [OK] <- Pytanie: ile razy mam klikać żeby zamknąć to
okienko? ;)

--
Jarosław Kamper	  	         jack w jack.eu.org	           UIN: 35713516
http://jack.eu.org		                  Registered Linux User # 165846