mozilla rc1 i okolice

Wto, 7 Maj 2002, 20:31:41 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Blues zagadnął mnie żeby przejść wreszcie na tą wersję bo szybsza i
> lepsza. Ja bym dodał na to ten trik z nielinkowaniem z libstdc++ i wbyłoby
> gucio.
Zrób to z głową i nie zepsuj budowania gccem 3.1.

Aha gościom od mozilli początkowo się pomysł podobał ale po dyskusji
doszli do wniosku, że nie bronią nikomu używania funkcji C++ z libstdc++
i okolic w kodzie mozilli, a tym samym nie zmienią g++ -> gcc.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr