mozilla rc1 i okolice

Wto, 7 Maj 2002, 22:35:22 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> W tej chili nic tego nie potzrebuje czyli kod pod tym względem jest
> czysty. Gdynby się pojawiło to nie będzie trudno wyciąć takie rzeczy.
Poprawna zmiana tego to pewnie wyjdzie kilkadzisiąt kb patcha. A pozatym
gości ,,teraz'' nie interesuje. Jak dla mnie to wsio rawno byle byś nie zepsuł
kompilacji :)

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr