maryush: PLD-doc/PLD_www_res/irc faq.txt

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Śro, 8 Maj 2002, 01:10:55 CEST

Dnia Wed, May 08, 2002 at 12:12:35AM +0200 stanal u mych drzwi list od Michal Margula i rzekl:

> Samo życie :(. Proponuję kare chłosty.
zaraz zaraz? od kiedy to faq jest pod cp?
jak zaczynalem robic plik to byl iso. moze tylko kilka wpisow bylo pod
windows?

BTW: potrzebuje kogos kto podejmie sie zdocbookowania FAQ.
XML docbook jest tutaj jak najbardziej odpowiednim formatem, ale ja nie
mam czasu drazyc tego tematu, wiec: potrzeba kogos kto chocby pokaze jak
powinno to "slusznie" wygladac w db, chocby na przykladzie kilku wpisow,
oraz posluzy rada przy innych dokumentach (a takie beda, bo FAQ nie
bedzie jedynym dzialem irc.pld.org.pl)

PS: przydaloby sie jakies w miare proste pld-documentation-howto (wiem
ze jest na stronie, ale to nie to)
--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net