mozilla rc1 i okolice

Jarek Kruk jareq w poczta.onet.pl
Śro, 8 Maj 2002, 08:48:38 CEST

Dnia Tue, May 07, 2002 at 10:00:53PM +0200, Mariusz Mazur napisał:

> a czy komus udalo sie pobrac jakies pliki mozilla?

Mi też nie. Ale z tego co wiem to od wesji 1.0rc1 mozilla ma wbudowany
'download manager' i to chyba z nim są problemy. W menu 'Tools' jest
pozycja 'Download Manager' (przedostatnia) i wybranie jej nic nie
powoduje. Wygląda to mniej więcej tak, jakby mozilla sobie kolejkowała
pliki do ściągnięcia, ale już tego nie robiła. Żeby było zabawniej,
jeżeli chcę zapisać oglądaną stronę na dysku, to też nie można tego
zrobić (wygląda to tak samo jak pobieranie plików).

PS. Używam mozilli 1.0rc1 z nest'a.

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl