perlowe psucie

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 8 Maj 2002, 10:58:40 CEST

On Wed, May 08, 2002 at 10:21:40AM +0000, Robert Grabowski wrote:

> Chyba perl-IO jest zwalone ... moim skromnym zdaniem wszystkie pakiety
> perla instalowane z osobnych paczek powinny trafiać do
> /usr/lib/perl5/site_perl, a nie do /usr/lib/perl5/5.6.1

A mnie to wygląda na to że perl-IO jest już w perlu 5.6.1 i raczej nie
ma potrzeby budowania go z odobnego speca (no chyba że jest jakaś nowa i
lepsza wersja). Jeśli jest to przypadek z nawiasu to należy w perl.spec
wydzielić podpakiet perl-IO i odpowiednio ustawić mu wersje.

Sprawdziłem i zarówno w perl.spec jak i w perl-IO jest wersja 1.20
modułu IO. Więc raczej można perl-IO.spec usunąć.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/