maryush: PLD-doc/PLD_www_res/irc faq.txt

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Śro, 8 Maj 2002, 11:01:18 CEST

Dnia Wed, May 08, 2002 at 10:51:53AM +0200 stanal u mych drzwi list od Artur Skura i rzekl:
> O, przepraszam - jeśli narzekam to tylko konstruktywnie (=starając się
> zrobić coś, co mogłoby ukrócić potencjalne narzekania w przyszłości) ;)
moje narzekanie (?) mialo bardzo duzy ladunek konstruktywnosci.
-> druga czesc maila.
jednak nikt sie jak narazie do niego nie odniosl
--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net