gnome i HOME_ETC

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Śro, 8 Maj 2002, 19:20:28 CEST

On Wed, 2002-05-08 at 17:15:28, Michal Moskal wrote:

> C99izmów. Ale masz rację, po co komplikować ;)

Uuh? Chyba ręcznie poprawiałeś swoją kopię C99...
({...}) jest wyłącznie rozszerzeniem gcc, standard ISO nie definiuje nawet
odpowiednika tej konstrukcji.

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero