gnome i HOME_ETC

Zbigniew Chyla cyba w gnome.pl
Śro, 8 Maj 2002, 19:50:05 CEST

On Wed, 2002-05-08 at 19:32:02, Michal Moskal wrote:

> W ISO, kupić :<

I to (w przypadku wersji papierowej) za niemałe pieniądze, w każdym razie
tak mi kiedyś wychodziło z przeliczeń na złotówki.
Można zamiast tego zapłacić jakieś 20$ (w każdym razie w okolicach) i pobrać
sobie plik z Sieci.
Oczywiście sporo osób stosuje proste obejście - wystarczy korzystać z
ostatniej wersji szkicu, która jest dostępna publicznie (dopiero za
zatwierdzony standard się płaci). Różnice merytoryczne są oczywiście żadne
a polegają chyba głównie na dodaniu nagłówka przez sekretariat ISO.

> A ze standardu się C nie nauczysz, natomiast z Nowego Testamentu jak
> najbardziej.

Szczerze mówiąc K&R polecam często jako doskonałą lekturę, ale _wyłącznie_
początkującym. Jeśli ktoś potrafi już cokolwiek poza hello world, to książka
będzie mu jednak miejscami przypominała pozycję dla przedszkolaków.

pozdrawiam
Cyba

--
 "Saying "not linking to gnome-libs makes it faster" is what most
 western cultures have defined as bullshit."

                   -- Federico Mena Quintero