gqradio.spec

Śro, 8 Maj 2002, 21:37:57 CEST

On Wed, 8 May 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zatem niech poprawi URL do zrodel. Bo aktualnie sciaga sie jakis html...

Zdaje sie że można zacząć kląć na ludzi z SF :>
Zmieniły się frontendy do projektów an SF. Teraz pod adresami na których
były tary są miłe stronki przekierowujące na jeden z mirrorów :>
Parsowanei czy jest nowa wersja dział po mimo tego dobrze ale wykrtej
nowej wetrsji nie da się już ściągnać wprost.
Wery najs (#$%! :>)