info do fetish-utils

Śro, 8 Maj 2002, 23:30:31 CEST

On Wed, 8 May 2002, Jakub Bogusz wrote:

> (bez skojarzeń: FETISH = FIleutils TExtutils SH-utils - i to jest nazwa GNU)
>
> W nowych wersjach tych narzędzi (fileutils 4.1.8, textutils 2.0.21,
> sh-utils 2.0.12) zamiast plików {fileutils,textutils,sh-utils}.{texi,info}
> są kopie tego samego pliku (no niezupełnie, bo w różnych wersjach)
> coreutils.{texi,info}.
> Do tej pory problem nie wystąpił, bo w wersjach obecnych w PLD
> coreutils.info jest tylko w textutils 2.0.18, reszta jeszcze tego nie
> ma.
>
> Pytanie co z tym zrobić w naszych -info.patchach? Na pewno nie można
> [...]

Jak zapewne zauwazyłeś dodałełem w tym jednym przypadku dużego patcha
który usuwa wszystkie zreczy nei zwiazane z daym pakeitem. Rozwiqażanie z
coreutils.texi jest *chore* :>
Jawidocznei z traktowanai dokumetacji ktoś chciał sobie zrobić coś co
jest dokładnie pod nazwą pomysłu czyli fetysza :>
Po ch* to wszystko w jednym dokumencie to nie mam pojecia (?). Chyba tylko
właśnie po to żeby dokumentacja rozjeżdzała się w jeszcze jednym nowym
stopniu swobody :>
Nie zauważyłem żeby były jakeiś odwołanie miezy tym co dotąd było
rozdzielone a został połaczone. Porostu wszystk zostało zwalone do jednego
dokumetu. Wiem że to jest cieżkei ale jeżlei ktoś nie pomoże to sam bedę
to ciął.
W każdym z tych pakietów coreutils.info* można spokojnie przemianować w
install na <pakiet>.info*, a patchować tylko coreutils.texi (tak chyba
będzie najprościej).