błędy/literówki (Re: URLe na sourceforge)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pią, 10 Maj 2002, 10:17:16 CEST

On Fri, May 10, 2002 at 08:23:09AM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> To może od razu vim-{ispell,},gvim{-ispell,}-{gtk,athena,motif}???

No właśnie, która wersja miała by być vim-ispell?

> Może niech ktoś poda powód, dlaczego -ispell nie może być w głównym
> pakiecie. Wierzę, że jest jakiś powód, ale chciałbym go znać.

IMO wszystkie oprócz -static mogą mieć domyślnie włączonego ispella.
Sprawa licencji się wyjaśniła (po pierwsze licencja vima 6.1 jest już
kompatybilna z GPL, po drugie wygląda na to, że tamten ispell nie był
GPL).
Tylko nie sprawdzałem o ile zwiększa się rozmiar binarki.

--
Jakub Bogusz