minicom i locki

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Pią, 10 Maj 2002, 12:51:57 CEST

[10 maj, 2002] Andrzej Krzysztofowicz napisał:

>Z grupa uucp, czy ttyS ?

Zdecydowanie uucp. Nie mam pojęcia co to za byt ttyS...

>Kto jeszcze ma potrzebe zapisywac bezposrednio do /var/lock ?
>Bo moze lepiej zalozyc katalog /var/lock/modem ...

A chcesz przezabiać programy korzystające z portów szeregowych? Ja nie.
Chętenie dodałbym jeszcze +t do /var/lock

>BTW, nie traktuj tych wariantow jako jedynych mozliwych; wypisalem te, ktore
>mi jako pierwsze splynely na klawiature...

1. Zapis do /var/lock dla grupy uucp
2. Kontrola dostępu do portów szeregowych za pomocą grupy uucp.

C'est tout.

--
Tomek Orzechowski