Jaki bison na builderach?

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 11 Maj 2002, 15:01:57 CEST

On Sat, May 11, 2002 at 02:35:12PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jest sobota .. wyśpij się może a nie bzdury gadasz albo powidz wprost o co
> Ci chodzic (?). Po co Ci do zrobienia linka na buildlogs.pld.org.pl kopia
> listy pakietów w dodatkowym miejscu ?

Żeby nie czekać na otwarcie połączenia z ftp.pld.org.pl?
Co np. u mnie na pracowni (za masq, z wasku) trawa 13 sekund?

> Jak chcesz mieć link w
> http://buildlogs.pld.org.pl/ to dorób to. Frontend w php do buildlogs jest
> w cvs.

Link już jest, tylko plików nie ma.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h