zytek: SPECS 54321.spec

Sob, 11 Maj 2002, 19:15:23 CEST

On Sat, 11 May 2002, ZyTeK wrote:

> Chyba skończyłem tą gierkę, jestem z siebie dumny ;)
> Bo był tam malusi problem z jej uruchamianiem i w ogóle...
> Użytkowników zapraszam do zabawy a developerów aby rzucili na to okiem, może
> jest coś co można było rozwiązać w inny, lepszy sposób. Nie wiem czy opisy
> są wporządku.

Zamiast skryptu 54321-exec ptzydałoby sie zrobić modyfikacje w której
program sięgałby do odpowidnich ścieżek.
Dobzre by było żeby też zamiast uzywać ścieżki
/usr/X11R6/share/54321/Release/bin/Linux była użyta poprostu
/usr/X11R6/share/54321/. W %{_datadir} nie powinno być plików zależnych od
architektóry czy systemu.

Skoro gierek jest pieć to chyba też przydałoby sie żeby było pięć
desktopów (chć jeszcze całsoć w działaniu nie widziałem i nie mam
pojęcia jak tam się to wybiera :)

Klejna sprawa to nadal nieuporządkowane u nas SDLe:

SDL_image(9) [OLD] 1.2.1 [NEW] 1.2.2.pkg
SDL_mixer(9) [OLD] 1.2.1 [NEW] 1.2.3.pkg
SDL_net(9) [OLD] 1.2.3 [NEW] 1.2.4.pkg
SDL_ttf(9) [OLD] 2.0.4 [NEW] 2.0.5.pkg

Ostani powinien być cofniety o 1.x.

kloczek