Openwall GNU/*/Linux

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 12 Maj 2002, 15:37:11 CEST

On Sunday 12 May 2002 15:28, Przemysław Stanisław Knycz wrote:
> Ale po co pakować je w osobne paczki jeżeli są przecież tak samo
> "powerfull" jak te "normalne" ? Czemu nei zastąpić zmodyfikowanymi
> paczkami naszych aktualnych ?

Bo się będą ludzie krzywo patrzeć na tego kto im popsuje cały system
zmieniając paczki. Jesteś chętny? Bo ja coś nie za bardzo :)

A wogóle to i tak nie ma sensu w Ra (dzimi z kloczkiem by cie wypatroszyli)
także trza by było te paczki pierw zrobić... dać duuużo tygodni na dokładne
przetestowanie i ewentualnie dopiero wtedy podmienić.