php-4.2.0-2

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 12 Maj 2002, 22:28:30 CEST

On Thu, May 02, 2002 at 07:16:06PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> To chyba będzie wymagało przeróbki php-module-install (?).
> Na czym staneła sprawa semaforów mm ?

Na tym, że chyba trzeba wrócić do statycznego session.so (wraz ze
wszystkimi wadami tego rozwiązania), bo przy dynamicznym wygląda na to,
że session_mm nawet się nie inicjuje :/

session_mm jest zrobione jako "moduł w module", ale z tego co widziałem
schemat ładowanych modułów w PHP przewiduje jedno inicjowanie na moduł,
podczas gdy session_mm będące częścią session.so ma osobne procedury do
inicjowania...

W wersji statycznej jest to rozwiązane przez ręczne dopisanie
phpext_ps_mm_ptr do listy modułów. W wersji shared tak się nie da, bo
dostajemy unresolved symbol przy linkowaniu
(SOURCES/php-session-fix-shared.patch).

Można najwyżej zasygnalizować problem developerom php.
Chyba że ktoś ma pomysł na rozwiązanie bez większego psucia?

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/