stripowanie binarek

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 12 Maj 2002, 23:05:55 CEST

On Sun, May 12, 2002 at 10:43:17PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak rpm trakuje zdefiniowane
> zmienne. Może by się dało przedefiniowywać ale wątpię.
>
> Jak sprawdzisz to napisz jak to faktycznie w rpmie jest.

AFAIK definicje są interpretowane raz, przy odczytywaniu speca, przed
wykonywaniem go. Potem już wszystkie operacje odnoszą się do wersji
z rozwiniętymi makrami (podobnie jak z przepuszczaniem przez cpp w C).

Poza tym no_install_post_strip odnosi się do procedurki stripowania
wszystkich binarek. Sposób znajdywania binarek - jest
w /usr/lib/rpm/*/macros, ogólnie find+file, nie ma miejsca na
modyfikację tej listy (bez modyfikacji samej procedurki w macros).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/