galeon a nautilus

Pon, 13 Maj 2002, 00:38:00 CEST

On Sun, 12 May 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Skoro galeon *zlinkował* się z nautilusem, to samo usunięcie BR nic nie
> da tak długo jak na builderze będzie zainstalowany nautilus-devel lub
> nie zostanie dodane do configure galeona --without-nautilus lub coś w
> tym stylu.

Raczej to drugie. Konkretna forma pakietów powinna być niezależna od tego
jakie pakiety nie są wymieniane w BR czyli mówiąc inaczej to z czym coś ma
być zlikowane powinien jednoznacznie określać spec. W tym sensie także
naganne jest używanie BuildConflicts, bo zamiast wymuszać żeby w build
środowisku nie było konkretnych oobiektów prcedura budownia powinna zostać
tak skorygowana żeby samo istnienie jakiegoś obiektu nie wymienionego w
BR bąć nie w build środowiku nie miało wpływu na końcową postać pakietu.