wprowadznie makr %{_autoconf} i %{_automake}

Wto, 14 Maj 2002, 02:13:22 CEST

On Tue, 14 May 2002, Filip Kalinski wrote:
[..]

> Oczywiście w przypadku pakietów "produkcyjnych" nie nalezy tak robić,
> ale w fazie przygotowania pakietu IMHO bardzo by się to przydało.
>
> (pakiet buduje mi się parę godzin, uff, już się kończy, a tu błąd w
> %%files :-(, sumtny scenariusz)

No chodzi właśnie o to zeby mieć pewnosć że pakiet na pewno powstanie
jeżeli zrobi się go w "jednym podejściu" przez -ba czy -bb.
Czyli jeżeli miałeś jakeiś usterki w %files to wykonujesz -bi
-shortcircuit co zapenai Ci wykonanie tylko %install i sprawdznie %files
włacznie z wywoływaniem spryptów do provides/requires .. ale jak już
chcesz mieć pierwszy pakeit do prób to jeszcze raz musisz wszystko
zbudować za pomocą -b{a|b}. Zauwąż że przy braku dotychczas pilnowania
wymogów które zapewniłyby poprawne działąnie --short-circuit potencjalnei
dałoby się znaleźć w tym co mamy jakieś pakeity które przy błeach w
%install czy w %files i poprawianiu ich pzrez --short-circuit mogłby
jednocześnie z jakieś powodów nie przejści ostateczneigo -b{a|b}.

O ile nawet nie mamy tego typu błędów to wyobrazić sobie taka sytuację w
której coś takeigo zajdzie wcale nie jest tak trudno.