Gnome transfer manager

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pon, 13 Maj 2002, 13:57:07 CEST

Dnia Mon, 13 May 2002 13:09:30 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Jacek Sobczak <sopel w kn.pl> > napisała:

> Też mnie to intryguje. Która to była ostatnia działająca wersja?

Hm kiedyś gdzieś tam na necie wyczytałem że gtm ma problemy z lokalizacjami
wget'a i starcza wywalenie danej lokalizacji i już. Testowane - działało, ale
potem się przesiadłem na nt (aka X Downloader) i nie wiem jak jest teraz...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |