[MBT] new ticket for pkg vlock "vlock uruchmomiony przez juzera nie daje sie odblowac"

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 13 Maj 2002, 15:45:12 CEST

On 12 May 2002 bugs w pld.org.pl wrote:
> Date: 2002-05-12 18:40:10+02	Author: Michał Stępień (prezi) <prezi77 w wp.pl>
> Title:         vlock uruchmomiony przez juzera nie daje sie odblowac
> Ticket ID:     #178
> Ticket URL:    http://bugs.pld.org.pl/?bug=178
> Package:       vlock-1.3-10
> Category:      doesn't work as it should
> Current state: opened
> Text:
> no więc jeśli wpisze się $vlock jako juzer
> to trzeba później podać hasło tego juzera by odzyskaćkonsolę. w doc. pisze, że jeśli jest vlock z pam,
> to własnie pam zajmuje się hasłami.
> [...]

Też to dzisiaj właśnie zauważyłem, ale w trochę inny sposób. Mam usera o
UID=0 z inną nazwą. zrobiłem vlock na konsoli. Kiedy chciałem odblokować
nie chciał tego zrobić i myślałem, że jest to kwestia podania hasła
faktycznego root'a. A po to muszę sięgnąć do koperty. Nie chciało mi się,
ale teraz widzę, że to nic by chyba i tak nie dało :-/

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...