wprowadznie makr %{_autoconf} i %{_automake}

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Pon, 13 Maj 2002, 17:44:02 CEST

On day Mon, May 13, 2002 at 03:08:44PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote what follows:

> Wydaje się że są jednak powody żeby w przypadku tych poleceń wprowadzić
> te makra. Wiadomo że stanio wyszło że wartoby jednak używać --foreing w
> wołaniu automake żeby pewnych plikół nie nadpisywać to mzoanby ładnie
> zwinąć w tym makrze. Drugi powód wspólny w  asadzie dla automake i
> autoconf jest taki że przy właczonym %{debug} oba polecenai mogłby
> dodatkowo dostawać parametr "-W all". Coś takeigo mogłoby być także
> właczane na osobne makro przy którym chcielibyśmy widzieć przy budowaniu
> ostrzrnia autoconfa i automake a sam wiem z włąsnego doświadczenai że
> [...]

Mi się ta zamiana podoba. Jak dla mnie, to możesz to wrzucać.

Przydało by się też zrobienie makra %{__gzip}, które tym by się różniło
od ogólnie stosowanego gzip -9nf, że zostawiało by oryginalne pliki.

Często jak jakis pakiet długo się buduje i mu to nie wyjdzie, to obcinam
poczatek (%prepare, %build) i puszzcam dla testu już tylko do
install.  Jeśli był błąd w files, to zdążył już zgzipować doce i przy
następnej próbie trzeba zakomentować gzipowanie.
A tak nie było by problemu, i było by porządniej (gzip -9nf wygląda
przydko).

Poza tym, moim zdanie faza install nie powinna nic modyfikować w
katalogu w którym się buduje. Tak przynajmnie by nie psuła teg, co jest.

--
Filip Kalinski <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>