wprowadznie makr %{_autoconf} i %{_automake}

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 13 Maj 2002, 19:18:32 CEST

On Mon, May 13, 2002 at 07:12:02PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Mon, 13 May 2002, Michal Moskal wrote:
> [..]

> To powinno być w %build

A jak mam zgadywać *które* pliki .mli pakować? Jeśli make install już mi
je zainstaluje to wiem.

> a to w %install.

Przeniesienie plików BUILD_ROOT do BUILD_DIR, żeby %doc je chywciło?

> Kryteriunm co gdzie powinno być jest barzo proste i aż dziw bierze ze dotą
> nie zwracaliśmy na to wyrązźneij uwagi.
> Są dwa katalog: jeden to $RPM_BUILD_DIR/<katalog> (de facto
> %{_topdir}/BUILDIR/<katalog>), a drugi to $RPM_BUILD_ROOT/<kataklog>.
>
> Otóż o tym co ma gdzie wpaść (czy do %build czy do %install) powinno
> decydować właśnie to *na którym katalogu *jest wykonywana czynność. I:
>
> - wszystko co wykonuje jakieś operacje na $RPM_BUILD_ROOT powinno wpadać
>   do %install.

To jest oczywiste.

> - wszystko co wykonuje jakieś operacje na $RPM_BUILD_DIR powinno wpadać
>   do %build,

A to nie jest. Właśnie ze względu na makro %doc, które BUILD_DIR
traktuje jakos część BUILD_ROOT.

Zauważ, że pakowanie dokumentacji wcześniej może przeszkodzić w make
install.

> Mam nadzieje że teraz już łapiesz o co tu chodzi i w jakim kierunku
> powinny iść korekty speców (?).

Nope (nie zamierzam nic korygować, póki nie przekonasz mnie, że masz
rację).

> Teraz można spróbować się zastanowić nad tym czy oprócz pakowania
> dokumntacji nie ma czegoś jeszcze innego co bezie można
> wychwycić/wprowadzić w masowej zmianie.

Masowa zmiana pewnie zepsuje budowanie niektórych pakietów.

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h