wprowadznie makr %{_autoconf} i %{_automake}

Pon, 13 Maj 2002, 19:35:21 CEST

On Mon, 13 May 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Ni patrz na pakowanie tylko na to na którym *katalogu* są wykonywane
> operacji .. jakiekolwoek operacje (kasowanai, pzresuniecia, spakowania..).
> Tym kryterium się posługuj to całosć stanie się jasna.

Siet rozmawiam z Andrzejem (słuchawka przy uchu :) i w trakcie padły
ostanie te ostabie listy i niewystarczająco się skupiłem na tym
pzrykłazie (pzrepraszam :)

Tutaj poprawne rozwiąznie powionno wyglądać zupełnie inaczje.  Powinien
być raczej poprawiony Makefile czy skrypt który instaluje pliki .mli w ten
sposób że po każdym skopiowaniu pliku przy inastalacji powinno zostać
dodane spakowanie zainstalowaneg pliku.