mozilla-1.0rc2

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 13 Maj 2002, 23:24:33 CEST

I oto dnia sądnego 13 maj 2002, Jarosław Kamper napisał(a):

> Nie pasuje tylko ta podmieniająca homepage. Po zbudowaniu zachowuje się
> jak rc1 (wisi po szukaniu i nie ściąga stron).

Zgadza sie - nadal download zwalony.
A łatkę homepage i speca mam zrobione. moge wrzucic na cvs jak ktos chce

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-