Do zbudowania

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 13 Maj 2002, 23:35:00 CEST

On Mon, May 13, 2002 at 07:03:50PM +0200, Robert J. Wozny wrote:

> przy okazji... /usr/games/fortune jest chyba standardowym miejscem -
> zgodnym z jakims gam fhs.. czy co... ;]

Jakim?
FHS ani LSB nic nie mówi na temat położenia fortune-mod.
Samo fortune-mod chce się instalować do /usr/local/games (co jest
niezgodne z FHS).

Pytałem się kiedyś - fortune-mod to gra czy program edukacyjny? :>
Wg FHS 2.2:
/usr -- Secondary Hierarchy
+-games     Games and educational binaries (optional)

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/