wprowadznie makr %{_autoconf} i %{_automake}

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Wto, 14 Maj 2002, 00:21:15 CEST

On day Mon, May 13, 2002 at 11:02:48PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote what follows:

> --short-circuit narusza pełne budowabie pakietu, a -bb produkuje pakiety
> wynikowe bez źródłowych (te można wygenerować za pomocą -bs bez budowania
> wogóle reszty). Mówiąc inaczje --short-circuit ma znaczenie/zastosowanie
> *wyłacznie* na etapie tworzenia/poprawiania pakietu, a nie ma być czymś do
> produkcji pakietów wynikowych i w takeimj postaci powinno się to spokojnie
> pozostawić. W MDK im się to nie podbało i odblokowali sbie --short-circuit
> na szersze pole ale to wynika z tego że ktoś kto to zrobił nie zroszumiał
> o co w tym wszytkim biega.

Oczywiście w przypadku pakietów "produkcyjnych" nie nalezy tak robić,
ale w fazie przygotowania pakietu IMHO bardzo by się to przydało.

(pakiet buduje mi się parę godzin, uff, już się kończy, a tu błąd w
%%files :-(, sumtny scenariusz)

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>