Nazwy pluginow mozilli

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 14 Maj 2002, 00:41:21 CEST

I oto dnia sądnego 13 maj 2002, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Wogóle co do wtyczek .. ktoś ma jakiś podręczny katalog tych które są po
> za mozillą i są w źródłach ?

blackdown-java-sdk.spec
djview.spec
W djview jest robiona tylko wtyczka dla netscape, która podlinkowana pod
katalog z pluginami mozilli dziala (przynajmiej kiedyś działała, bo
teraz tego nie używam)

flash-plugin.spec
flash.spec

A tu to nie wiem po co jest to w 2 roznych plikach? w flash.spec jest
wtyczka flasha-4 dla netscape a we flash-plugin jest flash-5 dla
mozilli. Po co takie dziwactwo? flash5 nie dziala w netscape-4.xx czy
co?

gxmlviewer.spec
ibm-java-sdk.spec
java-sun.spec
jdk.spec

realplayer.spec
acroread.spec

W tych dwóch  ostatnich to są wtyczki (wrzucane do katalogu z pluginami
netscape-navigatora), ale nie są wydzielone do oddzielnych pakietów (IMO
powinny być). Dodatkowo działają bezproblemowo na mozilli, więc też
byłoby warto zrobić odpowiednie podpakiety.

BTW a co ze skinami do mozilli? Jest tego trochę w sieci, ale IMHO nie
da sie tego w prosty sposób popaczkować, bo są one w formacie xpi i samo
skopiownie (nawet po rozpakowaniu) do odpowiednich katalogow nic nie da,
bo wykonywany jest też jakiś skrypt w javie dopisujący odpowiednie
scieżki do różnych plików konfiguracyjnych.
Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-