jojoro: SOURCES dctc-0.81.0.tar.gz SPECS dctc.spec

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 14 Maj 2002, 08:20:40 CEST

I oto dnia sądnego 14 maj 2002, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Tu uwaga jeszcze przy okazji ostanich pytań odnśnie metodologii.

> Jako komentarz w commit tekście do źródłowych tarów wrzucaj wynik
> wykonania md5sum .. czyli w tym wypadku:

Dzięki. Na przyszłość zastosuję się, bo w tzw międzyczasie puściłem
dc_gui też bez md5sum. Sorry... nie wiedziałem o tym.

> [SOURCES]$ cvs add dctc-0.81.0.tar.gz
> [SOURCES]$ cvs ci -m"`md5sum dctc-0.81.0.tar.gz`" dctc-0.81.0.tar.gz

Jeszcze raz przepraszam. Bedę o tym już pamiętał.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-