mozilla-1.0rc2

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 14 Maj 2002, 17:49:05 CEST

I oto dnia sądnego 14 maj 2002, Robert Grabowski napisał(a):

> Mi działa, ale ja ściągałem binarkę ...

Ściągałeś binarkę z ftp PLD, czy ze strony 'producenta'?
Bo jeśli ze stronu mozilli to znaczy że w pld kompilacja/linkowanie nie
przebiega prawidłowo i trzeba dociec co jest nie tak.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-