Nazwy pluginow mozilli

Wto, 14 Maj 2002, 22:15:02 CEST

On Tue, 14 May 2002, Jarosław Kamper wrote:

> Rozchodzi się o te (libflashplayer.so  ShockwaveFlash.class)
> dwa pliki ? One powinny być w /usr/lib/netscape/plugins i:
>
> [jack w pldworkstation jack]$ ls -l .netscape/plugins/
> razem 0
> lrwxrwxrwx    1 jack     users          46 paź 28  2001
> libflashplayer.so -> /usr/lib/netscape/plugins/libflashplayer.so
> lrwxrwxrwx    1 jack     users          49 paź 28  2001
> ShockwaveFlash.class ->
> /usr/lib/netscape/plugins/ShockwaveFlash.class
>
> ls -l .skipstone/mozilla/skipstone/plugins i ls -l .mozilla/plugins/
> wyglądają tak samo...

> [...]

Mozillę i inne uzywajace gecko proszę zwolnić od pzrejmowanai się tym
proramem bo zrobi się bagno.

Nie ma my do tego źródeł i nie mamy na to wpływu. Jak ktoś chce mieć
netscapew to raczje w tym pakiecie powinien robić dostosowania np. w
pstaci dowiązania /usr/lib/netscape/plugins ->
/usr/X11R6/lib/mozilla/plugins/