czyżby ? ..

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 15 Maj 2002, 10:42:56 CEST

Dnia Wed, 15 May 2002 08:56:42 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> .. instalator był już bardzo stabilny ?
> Przez ostanie dwa dni troche pobrań obrazów iso było i jakos nie widże
> żasnych uwag.
> Prawda li to czy poprostu zostały jakeiś drobiazgi o których nie chce sie
> nikomu mówić ?
> Jeżeli to drugie to prponuję jeszcze poopisywać to co choćby komuś się
> mało/nie podoba w tym co jest w obecnym instalatorze i ewentualnie co jak
> zmienic/usprawnić.

Wczoraj znajomemu instalowałem PLD ale z poprzednich ISO i był troszkę dziwny
problem (strzelam że raczej to była wina chyba cd-romu - miał cholernie długi
czas stopowania i startu), W momencie jak poprosił o drugą płytkę za cholerkę
nie dało się jej zmienić ;) base było zamontowane, urządzenie zajęte i tyle...
Pozatym więcej błędów i problemów nie widziałem. Ale jeśli to nie była wina
napędu to warto byłoby przypatrzeć się temu. (Opcja instalacji jako serwer)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |