ra i nest

Czw, 16 Maj 2002, 11:53:17 CEST

Rafal Cygnarowski <zswi w pers.pl> writes:

> Ja tak z ciekawosci zapytam.. czy ra juz wiecznie bedzie na HEAD czy sa
> jakies plany unormalnienia sytuacji i zatagowania ra jako RA i RA-DEVEL?
Będzie release 1.0 to wszystko co wpadło do 1.0 się otaguje jakimś tajnym
tagiem, a wtedy na HEAD będzie jazda develowa.

> Poza tym sadzilem, ze nest ma byc dystrybucja rozwojowa a ra to nasze
> 1.0, czy tak?
Tak z tym, że jeszcze nie wiadomo jak to będzie bo póki co to nest
bardziej pasował by do PLD 2.0 niż np. do PLD 1.X (bugfixowej).

> Bo jesli tak, to jak z tych 143 niekompletnych w zaden
> sposob pakietow zainstalowac distro?
Nie ma potrzeby duplikowania pakietów w ra i nest przynajmniej do momentu
wydania Ra 1.0. Czego nie ma w nest bierzesz z ra.

> Rafal Cygnarowski
> rafi w pers.pl

ps. gcc 3.1 final już jest!
--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr