gpm rozwalony

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 15 Maj 2002, 23:42:49 CEST

On Wed, May 15, 2002 at 08:35:53PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> To pojawia się od niedawna, co ciekawe w 1.20.0 tego przedtem nie
> miałem, potem dodałem patcha wywalającego komunikaty debug i info (bo
> np. w3m-a w xtermie zupełnie nie dało się używać, poza tym logi całe
> były zaśmiecone), na jakiś czas się uspokoiło, a potem te śmieci się
> zaczęły pojawiać.

Nie wiem dlaczego tak nagle te śmieci... może po zalogowaniu moich
wcieleń w innej kolejności? (tylko jedno ciągle używa mc, pozostałe
sporadycznie)

> I gpm działa tylko dla jednego użytkownika naraz :/
> (tego, który aktualnie ma uprawnienia do /dev/tty0)
>
> Skąd to /dev/tty_0_ się bierze??? Chyba powinna być aktualna konsola???

Głupi błąd - obcinał pierwszą cyfrę z numeru konsoli.
Argh, kill kill kill.

Powinno już być dobrze.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/