Minicom

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Czw, 16 Maj 2002, 08:16:09 CEST

On Wed, May 15, 2002 at 19:17:44 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> I nai masz ochoty sie nauczyc ?
Ochote mam, tylko czasu brak. Bede musial sie jednak za to wziac...

> Tak mi sie nasunelo w zwiazku z tym pytanie:
> Czemu napisales na pld-devel, a nie na pld-users ?
1) to bylo BTW :)
2) na pld-users juz o tym pisalem niedawno -> brak odpowiedzi.
3) w takim razie EOT

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?