Nazwy pluginow mozilli

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 16 Maj 2002, 10:45:42 CEST

I oto dnia sądnego 14 maj 2002, Paweł Sakowski napisał(a):

> Zdaje się, że wyszła już wersja GPL. http://djvu.sourceforge.net/

Przejrzałem to i szczerze mowiac nie chce mi sie tego poprawiać. Nie ma
to wsparcia dla autoconfa (czyste Makefile tam siedzą), nawet DESTDIR
nie wspiera. :(, a co gorsza przeglądarka djview mi sie nie chce
skompilować, bo make krzyczy, że nie mam qt (co jest nieprawdą).

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-