Tłumaczenie xchata

Czw, 16 Maj 2002, 13:07:45 CEST

> Jak mi się miło zrobiło ;-). Tak jeszcze w temacie - poszukuję angielskich
> nazw państw i ich polskich odpowiedników. Ktoś może zna, posiada, może ma
> słownik, może zeskanować, cokolwiek? ;]

Liste nazw angielskich znajdziesz np. pod

http://www.iana.org/cctld/cctld-whois.htm

Natomiast co do tlumaczen - napisz z ktorymi masz problem, bo skanowac
slownikow mi sie nie chca (poza tym moga byc stare i niekompletne).

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk